O nas

Celem i dewizą HR Logistic jest kierowanie działaniami dotyczącymi przygotowania i realizacji wydarzenia.

Od kilkunastu lat obsługujemy projekty rozwojowe zapewniając produkcję materiałów, transport, rezerwację noclegów, sal konferencyjnych i biletów, catering oraz imprezy towarzyszące.

Wspomagamy logistykę projektów każdego typu i dowolnej skali – tak pojedynczych treningów, jak i złożonych kampanii szkoleniowych dla tysięcy uczestników.

Działamy na terenie całej Polski, pracując dla firm szkoleniowych, działów HR i każdego, kto potrzebuje wsparcia przy organizacji szkolenia.

Przejmujemy uciążliwe obowiązku. Naszym zadaniem jest całkowite przyjęcie na siebie uciążliwych obowiązków i procedur związanych z organizacją oraz zapewnieniem odpowiedniego zaplecza logistycznego dla szkoleń.

Nasz zespół charakteryzuje znakomite przygotowanie zawodowe. Jesteśmy energiczną w działaniu, kreatywną w myśleniu, doświadczoną i solidną w wykonaniu grupą. Na każdym etapie realizacji wydarzenia – jesteśmy tam gdzie nas potrzebują i gdzie powinniśmy być. Wyrażamy stałą gotowość do rozwiązywania niespodziewanych i nietypowych problemów.

Zespół nasz planuje, przygotowuje harmonogram prac, doradza, realizuje i  czuwa nad całością wydarzeń.

 

Nasz zespół

 

 

Małgorzata Szaruga

Prezes

Od 2009 roku pełni rolę Prezesa w HR Logistic. Z branżą około szkoleniową związana od 2002 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarach organizacji, harmonogramowaniu prac, doradztwie, realizacji wydarzeń. Dba o kompleksową obsługę logistyki szkoleń od pojedynczego wydarzenia do wieloletnich projektów. Wspiera pojedyncze treningi jak i złożone kampanie szkoleniowe dla tysięcy uczestników. Specjalizuje się w rozwiązywaniu niespodziewanych i nietypowych problemów. Czyni rzeczy niemożliwe możliwymi, brzydkie ładnymi.

Angelika Szewczyk

Menedżer Projektu

W HR Logistic na stanowisku Menedżer Projektu, zajmuje się organizacją/logistyką szkoleń. Dopina wydarzenie na przysłowiowy ostatni guzik, począwszy od kontaktu z uczestnikami, wysłania zaproszeń, rezerwacji hotelu, przygotowania materiałów, zarządzania harmonogramem, sporządzenie dokumentacji oraz podsumowanie całości tj. raport i ewaluacja. Jej doświadczenie pozwala znaleźć idealne rozwiązania dla naszych Klientów.

Izabella Kruczkowska

Specjalista ds. Szkoleń

Od 2011 Specjalista ds. szkoleń. Odpowiedzialna za zapewnienie niezbędnych materiałów, sprzętu i organizację szkoleń. Od 2 lat specjalizuję się w branży moto zapewniając kompleksową obsługę logistyczną realizowanych szkoleń. Zarządza harmonogramem wydarzeń, sporządza dokumentację i załatwia sprawy z ”już na już”.